Wij maken gebruik van cookies
Wij vragen jouw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we om de website goed te laten werken. Onze website maakt ook van cookies van derden gebruik om jou een prettige ervaring op onze online kanalen aan te bieden. Zodat je berichten op social media kunt delen bijvoorbeeld. Of om relevante advertenties te kunnen tonen op websites van derden. Deze cookies verzamelen mogelijk gegevens buiten onze website. Door op 'akkoord' te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Meer informatie is beschikbaar in ons privacybeleid.
Akkoord Niet akkoord
De enschede brandchecklist!
Enschede zit in ons hart en dat laten we graag zien. Dit doen we met een gedeelde visie, een helder doel en merkwaarden die bij Enschede passen. Samen dragen we het merk uit. Iedereen mag het stadslogo op zijn eigen wijze gebruiken en het creatief toepassen. Samen maken we Enschede.
Als iedereen hetzelfde verhaal van Enschede uitdraagt, zorgt dit voor nog meer bekendheid en herkenbaarheid. Daarom hebben we de Enschede Brand Checklist ontwikkeld. Hoe beter je de visie en het verhaal van de stad kent, hoe beter je hier immers gebruik van kunt maken.
TECHNOLOGIE, INNOVATIE, CREATIVITEIT
Technologie, Innovatie, Creativiteit (TIC): we claimen dat Enschede een bijzondere positie inneemt op deze drie karakteriserende thema’s. De TIC vormt dan ook het fundament van alles wat we doen en waar we sterk in zijn. Maar, wat Enschede écht Enschede maakt, is de combinatie van de TIC met de menselijke maat en de Enschedese mentaliteit.
Als je er minstens één kunt aanvinken dan heb je een goede basis om On Brand te zijn.
In Enschede is het goed ondernemen, studeren, leven en recreëren. De Enschedese mentaliteit en menselijke maat spelen daar een grote rol in. Dit komt terug in a merkwaarden.
MERKWAARDEN
De merkwaarden zijn de belangrijkste (emotionele) waarden die Enschede typeren. Ze beschrijven de Enschedese mentaliteit en zijn voelbaar en zichtbaar in de stad. Dit geeft sturing aan onze communicatie. Zijn jij en jouw bedrijf, evenement of boodschap in lijn met deze waarden?
Als je er minstens twee kunt aanvinken dan ben je goed op weg On Brand te zijn.
DOELEN EN DOELSTELLINGEN
Iedere stad heeft doelen, zo ook Enschede. Laat ons weten hoe jij daaraan meewerkt.
We bouwen aan een onderscheidend en eenduidig imago van de stad. Welke bijdrage lever jij?
DE STAD STAAT NOOIT STIL
Enschede is de afgelopen jaren flink gegroeid qua economie.
Welke bijdrage lever jij?
ENSCHEDE
Heb jij ‘Enschede’ verwerkt in jouw merk, projectnaam, event, hashtags of zelfs in jouw organisatienaam?
STADSLOGO
Wij dagen je uit het stadslogo toe te passen op een creatieve wijze in jouw communicatiemiddelen, in je kantoorinrichting of op je evenement.
WHAT'S HAPPENING?
ABONNEER je OP ONZE NIEUWSBRIEF.
Ontvang om de twee weken een stakeholdernieuwsbrief met het laatste corporate nieuws van Enschede Promotie. Uitschrijven kan op elk moment.