Gepubliceerd: 14 mei 2024

Enschede verwondert

Al een aantal jaren voert Enschede Promotie campagne in Twente en het noordelijke deel van de Achterhoek, om bezoekers naar Enschede te trekken. Dit jaar is de campagne in een nieuw jasje gestoken. Met de boodschap “Enschede verwondert” laten we zien dat Enschede verrassend is voor iedereen. De thema’s die worden belicht zijn winkelen, culinair, cultuur, natuur en evenementen. 

campagne gericht op dagbezoekers

Met de boodschap ‘Enschede verwondert' wordt Enschede als bestemming voor een dagje weg bij inwoners van Twente en de Achterhoek onder de aandacht gebracht. Houd je van shoppen, maar zoek je naar luxe merken of ben je juist een koopjesjager? En op culinair gebied, ga je voor een snelle hap of wil je de ultieme culinaire ervaring? Zoek je de rust of juist de reuring van de stad? Het kan allemaal in Enschede. Deze campagne richt zich op deze tegenstellingen. Enschede verwondert je qua aanbod. Big spender of Koopjesjager, Avonturier of Gewoontedier, Fijnproever of Lekkerbek: laat je verwonderen in Enschede.

Media inzet

Vanaf eind april tot en met juni worden er diverse uitingen ingezet. De campagne is te zien op grote led borden langs de N18 en indoor op locaties in de Achterhoek. Verder wordt de campagne online ingezet. Met social media advertising en google display advertising wordt de potentiële bezoeker naar relevante blogs of naar de landingspagina uitinenschede.nl/dagjeweg geleid.

Neem contact op:

Contact